Riktigt längesedan...

Jag skrev ett inlägg på denna blogg. Mycket har hänt, så jag funderar på att kanske börja skriva lite igen så att ni kan se att jag lever.

Kan dra ett litet snabbt inlägg bara för att det ska bli nått.

Jag bor ju som sagt i huset som köptes i September 2011, trivs riktigt bra. Det börjar väl se lite ut som ett hem nu, i början hade vi bara ett kök typ, låg på en madrass i ett tomt rum och ett vardagsrumsbord. That was it. Nu finns det säng, byrå, stolar, tv OCH en splitterny skoter. Haha, har ingen bil och nu tänker ni hur fan man kan prioritera en skoter för 60k istället för en bil, eller nått annat? JO, för att skotern köptes för att säljas med en bra vinst och av vinsten blir det en bil eller en fet soffa.

Jobbar kvar på samma ställe som jag jobbat på i 3 år, längtar efter semester då jag börjar känna mig lite sliten. Jag har, som inte många vet, problem med min matstrupe och det gör att jag har bröstsmärtor och mår illa. Har i flera år trott att det var mitt hjärta och att jag kommer dö när jag är 20 av en hjärtinnfarkt... tills i julas då jag åkte in på akuten för jag hade kramper, skakade och grät floder av smärta i käken, bröstet och strupen. God Jul. Fick då förklarat att jag hade ett bra hjärta och en dålig mage. Fick medicin mot detta i 2 veckor som skulle hjälpa mig och det gjorde det. Men det är inte helt bra så jag var till sjukan igår efter några spyor/kräkreflexer utan spya och fick en ny medicin som förhoppningsvis ska göra mig kry och slippa känna mig sleten. Har inte känt mig frisk på ett år och jag börjar bli less, hoppas det är strupen/magmunnen (äckligt ord) som är problemet, annars vet jag inte. Dom tog massa blod från mig, det var typ svart och dom sa att att jag hade vätskebrist. Kan ju förklara min trötthet osv. Tog blod för 4 olika tester, bland annant cancer som jag fick dom att göra, man vet aldrig. haha.

Förutom detta så mår jag riktigt bra, om inte fysiskt så psyktiskt bra! Trivs med mitt liv just nu, det enda är väl att man kanske skulle ha varit lite bättre på att träffa mina vänner. Det är de som fattas!

Nu ska jag avrunda, en film väntar innan sängen kallar, jobb tidigt imorgon och sen väntar 2 dagars ledighet!

xx , M


Vintervägen 7, välkomna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback