Hus!

Yes, har köpt hus. Hör och häpna :) I centrala Hemavan. Jag som var halv-vägs ut ur Hemavan men nu blir det att stanna. Det känns faktiskt rätt skönt, men kommer nog kännas rätt ensamt eftersom ingen bor kvar här.. eller jo.. men Matilda bor i Danmark. Men man vet aldrig, hon kanske flyttar hit nån gång :)

Nu är det bara 29 dagar tills vi åker till Turkiet, Jag, Matilda och hennes kusin Olivia. Sen när jag kommer hem efter 2 veckor så är det bara att börja lasta in i huset, (1.a September), samma dag som jag anländer till kalla Sverige. Iofs så finns det inte mycket att lasta.. kläder och ... ett köksbord... haha ;b och en säng ja!

Jag känner mig så ensaaaaaam.. ibland. Jag har ju världens bästa Jon och så.. Men en vän nära till hands hade ju varit roligt. Men nu när man äger ett stort hus så känns det roligare att bjuda hem folk och alla får plats!

Vet att jag är dålig på att uppdatera men jag får återkomma senare. Nu är det rätt sent så jag tror jag ska lägga mig och se lite Family Guy och sova. Var i Storuman idag.. Förresten.. För Jon skulle lämna in bilen på lagning men det slutade med att han köpte en "ny" bil. Haha..

Nä nu får det bara bra för ikväll!

Puss!


Kinapuffen & .... nått djur. Kommer inte på vilket men nått är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback