tider..

Sitter hos Jon nu och slappar. Han sitter och skriver Logistik och jag klappar hans katt som ligger och trynar bredvid. Hon är så söt. Idag har jag jobbat men imorgon står ledighet på menyn och jag har tänkt sova så länge som det bara går, det var längesen jag fick sova ut, dvs så länge JAG vill och imorgon blir det så.

Jag har ännu inte bestämt mig vad jag vill göra på jul men det känns som jag måste bestämma mig rätt snart. Ifall jag ska flyga någonstans så är det ju bäst att boka nu innan allt blir så dyrt. Det är så mycket jag vill göra fast ändå ingenting. Det känns som att jag är den enda i hela världen som kommer sitta ensam på jul och göra ingenting. Är lite småsugen att fara till Holland över jul men jag tror inte det blir... Ångest.

Nu tänker jag se ett avsnitt av Family Guy och sen blir det att dra sig den långa vägen till sängen för att sova.
Godnatt gott folk!

Kyss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback