Tiden går alltid samma väg.

Herregud vad tiden går fort. Jag slutade jobbet ca 18:20 och nu är klockan 19:45, jag slutade ju just! Snart börjar Idol men farfar verkar se nått på tv:n redan så jag vet inte hur jag ska göra. Jag kanske bjuder in mig själv till Jon så att jag får se det. Annars kan jag ju iofs kolla det imorgon när jag kommer hem från jobbet, det är ju inte hela världen..

Idag tycker jag att tiden har gått fort, inte bara nu men faktiskt hela dagen. Det är inte ofta det känns så, kanske är det för att det har funnits saker att göra hela tiden. Imorgon väntar en till arbetsdag med nya varor så morgondagen kommer förmodligen också att gå fort.

Bah, har inget kul att skriva om.. Hörs en annan dag :)

Kyss


Angelique och mig, Boden alive -10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback