snark.

Sitter här helt själv och funderar lite över livet. Funderar vad jag ska göra av det. Man borde ju göra det man vill göra, men varför gör man inte det? Nu pratar jag inte om mig själv, utan menar bara varför folk inte gör det dom känner för. Man lever bara en gång. Jag tänker då försöka göra så gott jag kan av mina drömmar.

Sitter i alla fall nu och kollar på 6:an, är nån film som jag knappt kollar på. Nån Action skulle jag tro, förmodligen därför jag inte är så värst intresserad av att kolla. Idag har jag varit sliten som fan, trött hela dagen. Längtar tills på Söndag för då är jag ledig och jag tänker städa och rensa ur min garderob. Har så mycket kläder som jag inte använder som bara ligger och tar plats. Men innan städeriet och rensandet så tänker jag sova som aldrig förr. Ingen ska få störa mig... SOVA!


AJA, orkar inte skriva mer.

Kyss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback