Ledig, ledig, ledig!

Idag är jag ledig. Är dock bara ledig en dag men det är ändå skönt! Jag gillar mest att jobba helgerna för det är då folket är där och det finns alltid nått att göra. Det finns det ju alltid iofs, men det rullar som på lättara under helgerna. Sen kommer jag att jobba ända tills på lördag och så är jag ledig Söndag och Måndag, skönt! Då tänker jag göra nått roligt hade jag tänkt. Jag vill fara till gränsen och fiska och sen på kvällen drar man till mo och ser bio eller nått. Eller så åker man dit på dagen och shoppar lite.

Nu har jag ju en ny dator i alla fall så NU kan jag lägga till bilder igen. Nackdelen är ju att jag inte har några ännu på den här datorn, haha. Jag vet som vanligt inte vad jag ska skriva så egentligen ordbajsar jag bara just nu. Skriver det första som kommer upp i huvudet. Kanske inte är så kul att läsa men det är kanske kul för mig sen om några år, eller kanske inte. Nä du, nu tänker jag i alla fall se lite Paradise Hotell innan jag ska göra middag till mig och farfar. Jag vet inte om jag har skrivit detta förut men jag söker en lägenhet här i Hemavan, jag vill bo själv och det har jag velat ända sen jag flyttade ur min lägenhet i Lycksele. Har man en gång flyttat ut så vill man inte flytta hem igen. Är rätt skönt att kunna komma hem och bara känna att man kan sitta och göra ingenting istället för att känna sig pressad och fundera om det är nått som jag borde göra och när jag gör nått så gör jag det för min egen skull och ingen annans. Svårt att förklara men men :)

Vi hörs! Kyss


Förresten så fyller Matildas kära far år idag! Grattis på dig Willy, ska se om jag kan sno nån bild på han.. och här är den!

Kommentarer
Postat av: matilda

hahaha snyggt !

2010-09-15 @ 17:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback