blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaabla

Har just kollat på Idol och kommit fram till att; FAN va dåliga alla är. Okej, jag kanske inte hade kunnat göra det bättre själv men det är nästan så att jag börjar tro att det tyvärr är så, VA FAN?!

Idag har jag jobbat. Nån grej för alla kylar hade tydligen brunnit så när jag kom till jobbet imorse så var det bara att börja packa varor och tränga in dom i ett litet kylrum så att dom inte förstörs. Så det såg rätt tomt ut i butiken. Men man får väl se det från den ljusa sidan (som chefen sa), nu fick man ju chansen att skura alla hyllor så nu glänser det nästan när man går där ;) Dagen för mig har varit rätt seg, har haft ont i huvet och kännt mig alldeles förstörd. Vet inte varför men det känns bättre nu efter 2 alvedon. Jag hoppas att jag kommer kunna somna lite tidigare ikväll. Jag lyckas iofs aldrig med det så jag får väl se hur det slutar.
Imorgon blir det att jobba, varor kommer imorgon och jag hoppas det inte kommer alldeles för mycket kylvaror för jag vette tusan vart allt ska få plats då, vi får se.

Nu ska jag läsa aftonbladet.

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback