sjuk

Ligger här i sängen och är sjuk. Har tagit 2 alvedon så det börjar kännas lite bättre, ska fara iväg och jobba kl 4. Hade egentligen tänkt stanna hemma idag och tycka synd om mig själv men känslan att jag förlorar pengar drives me crazy. Sen så skulle chefen iväg på en middag så nog kan jag ställa upp, är ju bara 3,5 timmar :)

Ikväll tänker jag gå och lägga mig tidigt, sov så dåligt inatt. Vaknade upp av hostanfall och snor, ja.. ni vet hur jobbigt det är att sova när man är dyngförkyld. Så ja, jag är sleten idag.

Borde egentligen städa, det ser då för taskigt ut här inne, men jag tror inte att jag orkar. Tänker nog bara ligga här, spela lite sims och fundera vad jag skulle ha ätit till frukost. Jag får skriva lite mer sen om jag orkar. Annars så hörs vi en annan dag!

Kyss

Julshowen.

Kommentarer
Postat av: Ivan

heeej, hur är läget =)?

Postat av: märillaa

skriv mer i bloggen. jag blir desperat. mer mer mer! kom igen nu madelene. eller ring mig ? det går också an :D

2010-11-05 @ 16:12:50
Postat av: eeehehe ma..........t?

peddo-ivan!

2010-11-05 @ 16:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback