Fort kan de gå.

Idag brann det på jobbet. Skum känsla, "tur" att det hände under när det var folk där. Hade det hänt i natt så hade det varit tragiskt för då hade förmodligen hela stället brunnit upp... Det är nån kabel som hade börjat brinna, kände imorse när jag kom dit att det var nått skumt som luktade, typ brännt men jag trodde det var dammsugaren som luktade för en som jobbar där dammsög när jag kom. Sen helt plötsligt, ca 2 timmar senare så hör jag hur min chef skriker att Jon ska hämta brandsläckaren för att det brinner. Så jag springer dit och ser paniken i allas ögon och Jon springer dit som en liten brandman. Lyckades släcka allt men det varken luktade eller såg bra ut där efteråt. Men men, det var väl som sagt "tur i oturen" :)

Annars så har jag varit på asdåligt humör idag. Trött som fan för jag har sovit dåligt av nån konstig anledning. Hoppas på att kunna sova bättre inatt, behövs verkligen! Så jag har känt mig som kärringen i 101 dalmatiner hela dagen. Det börjar väl bli bättre nu :)

Nu tänker jag kolla lite Desperate Housewives! hihihihihi, ÄNTLIGEN! Och Grey´s Anatomy och Gossip Girl och ja.. ÄNTLIGEN har det börjat igen!

Kyss

Kommentarer
Postat av: marilla de'vil

"kärringen" heter faktiskt cruelLa devil ! ;D

2010-10-07 @ 19:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback