mehe

Gaaaaaaaaaaaah vad jag är trött. Min kära katt verkar också trött. Han ligger, som det ser ut, oskönt som bara den. Men han sover som en stock. Han drog just en djup suck och vände på sig. Haha.

Klockan är redan 22 ?! Jag plågas. Dagarna går så jääääla fort. Man hinner knappt hem innan man ska sova igen. Men snart är jag ledig 2 dagar! Måndag och tisdag som vanligt. Skönt ska det blir. Ska storstäda och se så många filmer jag bara kan. Ehe.

Jag är så sugen på att festa, längtar jättemycket tills nyår. Ska slita med mig Matilda ut och leva jävulen. KUL!

Nu tänker jag se nåt kul och fundera!

Kyss


Kommentarer
Postat av: matilda

du behöver nog inte slita så hårt. eeheh.

2010-12-01 @ 11:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback