headache...

... så att jag vill dö. Har tagit 2 alvedon och inväntar att smärtan ska försvinna. Hade inte ont tidigare men nu på kvällen så small det bara till. Har jobbat idag, dagen gick relativt snabbt så det var ju skönt. Ikväll blir det att lägga sig med en film eller nått, ta det lilla lugna dom sista få timmarna innan man måste sova, igen.

Bah, jag tror jag måste gå och ta mig en varm dusch och hoppas det blir bättre. Kommer nog att slockna fort ikväll.
Btw, har fixat en rolig app till min telefon som heter "Sleep talk". Haha, den är rätt rolig. Den fungerar så att när man pratar eller gör nått ljud när man sover så börjar den spela in. Inatt hade jag 13 inspelningar, kul!



Dags att göra middag!

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback