Eee Makarena (ut-andning)

Sitter här i soffan och funderar lite över livet. Såg att jag lämnade ett emo-inlägg här tidigare. Men sånna dagar har man också.. Haha.
Snart är det jul... Kan inte fatta att det är snart 1 år sen farmor gick bort. Men livet har sin gång.

Herregud vad jag svammlar. Hinner med 3 olika saker i en mening, hehu.



HAHLALJKHALKJKLKA, jag har inget att skriva. Matilda kommer hit över jul/nyår! JAAAA! Undra bara vad man skulle ha gjort då. Jag tänker då ha kul tills "ja kärt å" och sen kliva upp dagen efter och känna att jag lever. Man lever bara en gång och det känns som de här nyåret så ska jag tammefan ha kul. Förra året satt man på FBU, typ själv med en öl. Gick ut på balkongen vid 12 slaget, en skäggig man ville ha en nyårspuss och jag ville spy, på han. Sen gick man in och skulle beställa en till öl men då höll hon på att stänga, för det stängde 1. HAHA! KEWL. Så man drog hem... eller? Jag minns fan inte, kan hända att jag for till Erik med Daniel och Emmy. Hur som helst så kändes det inte som nyår, men iår! Glitter och glamour är bara förnamnet.

SÅ, marilla. Vad tycker du om en go´middag nånstans och sen far vi hem och kalasar lite och sen dra på hotellet?! JA?! ELLEH? Jag vet inte, ska du va i Hemavan ens?!!?!?!?!??!?!?!? JAG VILL HA NYÅR NU!

Men jag tänker inte ha fet-fest hemma hos mig, ingen fest alls så.. jah. Vet inte vad jag ville komma fram till men :)

Nu ska jag nog lägga mig och kolla på en film. Sen ska jag försöka att sova tidigt ( good luck ), ska på personalmöte kl 8 imorgon bitti, madde död ja? Det "värsta" är att jag ska sen jobba hela dagen till 19:15, kommer vara nådigt sleten. Och nu tänker säker de flesta "haha, vadå? DÅ ska DU veta JAG DÅ!" Men det skiter jag i, för jag är inte du. Jag är en trött quinna. oj vad kaxig jag var. BLABLA. jag är så jävla trött så jag vet inte vad jag skriver. Godnatt!

Kyss


Min älskling som sneglar fräckt på mina pommes. Haha.

<3

Kommentarer
Postat av: Erika L

meeen, han är söt din älskling. och du med :)

2010-11-18 @ 21:39:03
Postat av: Ivan

Den vill ha påmmes fritzen

Postat av: Meryam

är det Mons eller har du en ny katt? ;P

2010-12-16 @ 21:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback