De ska va' gött å leva.

Vad vore livet utan renkött? Haha, nä men fyfan vad det är gott. Är hungrig också så det gör det ännu godare.
Idag har jag jobbat. Blev rätt less där på slutet för det är ju så mycket folk på lördagar. Och inte vilket folk som helst heller.. BAH. Men nu är jag hemma och ska äta en äggmacka (som efterrätt till renköttet). Var meningen att det skulle vara tvärtom, men hungern har ingen lag.

På jul så åker jag ner till Stockholm i 7 dagar. Skönt ska det bli, känns som jag behöver dom där 7 dagarna iväg. Ska shoppa lite och se vad stockholm har att erbjuda, har faktiskt aldrig varit där på vinten nu när jag tänker efter... Eller har jag? Jag vet inte. Men kul ska det bli. Sen på nyår blir det att vara hemma. Hoppas att min kära Matilda kommer upp då, det skulle vara så roligt!

Något annat nytt på listan är att Anneli & Erika kom och hälsade på mig i 2 dagar, Boris kom efter 1 dag. Sen så kom Utsi förbi och hälsade på samtidigt. Det var väldigt trevligt! Skönt med några ansikten man faktiskt vill se och prata med. TACK FÖR ATT NI KOM! Kom gärna igen, när ni vill! ALLA FÅR KOMMA :D haha.

Nu är backen också öppen, längtar som fan tills jag ska åka. Blir nog veckan efter nästa vecka för då är jag ledig i 2 dagar och då ska jag åka hela jävla dagen!

Nu ska jag äta min äggmacka och kolla på lite Americas next top model. Har laddat ner säsong 10-13. HEHE.

KYSS


ps1. Jag vill utomlands.
ps2. Imorgon är det farsdag! <3

Kommentarer
Postat av: Erika L

Hej Madde!

Vad vore livet utan älgkött då ? :O mums :)

Låtersom du mår bra.

Är avis att du har så nära till backen, jag kanske får komma upp nån gång och åka lite snowboard med dig i vinter. KRAM

2010-11-17 @ 10:04:37
Postat av: Erika

FÖLJ MED TILL FILLY! :))))))))))))

Puss och kram, saknar dig redan lilla maddemus

2010-11-23 @ 17:58:46
Postat av: Maddeee

Erika L: Jag mår bra just nu, det var lite illa där ett tag men allt har börjat falla på plats igen. Jag hoppas att allt är bra med dig!



Erika A: JAG VILL!!! Men jag tror jag ska vänta tills i sommar då jag har semester att ta ut.. Men jag har inte bestämt mig än. Har ni bokat än?! PUSS

2010-11-23 @ 18:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback