jaha tjaha

Nu sitter jag hos farfar efter en god middag. Gjorde kyckling-curry och ris med kokade grönsaker och fetaost. Det var riktigt gott :) Gjorde vitlöksbröd till det också.

Jag hade tänkt åka till mo ikväll men det går ju inte eftersom moder natur valde att ge all skit till just Tärnafjällen, tack så mycket!

Ni kan kolla
HÄR och HÄR vad jag menar.. samt läsa på www.vk.se .

Så ikväll blir det väl att stanna hemma medans dom andra som redan är i Norge får ha roligt, dock tar dom sig inte hem ikväll eller imorgon.

Jag har inget roligt att skriva idag, förutom att jag ska till Holland om 10 dagar :) 26.e Maj - 7.e Juni. Det ska bli roligt, sen när jag kommer hem så tar brorsan studenten så det ska ju också bli roligt! Sen så åker han in i lumpen i augusti så då lär man inte se han på ett år.
Dessutom så fyller han 19 år idag! Det känns så sjukt för det känns som att jag nyss fyllde 19! Men man börja ju bli gammal.. ha-ha. Hur som helst, GRATTIS BROR!

Jaja, nu ska jag se lite Grey´s Anatomy!
kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback