Jag hatar rubriker.

Här ligger jag, "mitt-i-natten" och borde egentligen sova. Men jag kan inte, jag vet inte varför?! Så istället tänkte jag slänga in ett kort men nytt blogginlägg här. Tror dock att jag har tappat mina få läsare pga lite med inlägg. Tror den här bloggtrenden har börjat svalna för jag märker att det är fler och fler som skriver mindre och mindre i sina bloggar. I alla fall dom som är värda att läsa.

Snart så åker man iväg på lite rajtan-tajta, eller vad man ska kalla det. Lite semester och det behövs ju innan sommaren då jag ska jobba näst intill varje eftermiddags pass, dvs att jag är hemma 20:30 på kvällarna, hela sommaren! Det kommer ju sitta fint i plånkan sen och det som är "bra" är att jag inte har tid att bränna pengarna heller. Så just därför passar jag på nu att göra nått innan det drar igång.
Är ändå ensam hela sommaren här i Hemavan, som alltid.

Maar nu ga ik slapen, dat is voor de Nederlandse vrienden. Welterusten en lekker slapen! Tot ziens!

Kus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback