Headline.

Just nu sitter jag i vardagsrummet med farfar för han hade eldat och det är varmast härinne då, just därför sitter jag här! Kom just hit, har varit hemma och spelat nått geni-spel med familjen. Jag vann första ronden (barnfrågor), den andra gick inte lika bra som va vuxenfrågor. Man kanske är dum i hela huvet ändå? hö-hö.

Imorgon ska jag jobba, skönt att det är Söndag, dvs att jag slutar kl 18.00 och sen är jag ledig på Måndag, great!
Fick också reda på att jag får ledigt i slutet av maj till 17.e juni, vilket är awesome så det blir väl en liten välförtjänt resa till mitt älsklingsland, (än så länge).

Vad kan jag mer berätta.. Jo, min bil gick sönder för ca 2 veckor sen (?) så jag har fått köra en sur-saab tills idag! Pappa har lagat den så nu funkar den igen ;D Ska köpa en ny bil i sommar hade jag tänkt men jag har inte funderat ut vilken än, jag vill bara ha en som drar lite bensin och inte är allt för ful! Jaja, nu ska jag njuta av den underbara värmen som är här inne och sen ska jag sova så jag är pigg imorgon så att dagen går någorlunda fort :)

Förresten så ringde Morfar idag och det var roligt, har inte pratat med han på länge, över ett år (!) Så det var väldigt roligt.

Skriver mer imorgon, kyss!


Min Angelique och jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback