Looking good.

Kom just hem från Tärnaby, har sett "Män som hatar kvinnor" med Helena Snäckvik, väldigt trevligt! Så nu ligger jag i sängen och myser med mig själv för att det är varmt här inne och kallt där ute! Blåser som fan så det låter som att väggen ska rasa in på mig. Men har den inte gjort det hittills så kommer den förhoppningsvis inte göra det ikväll heller.

Snart far man en sväng till Arlanda och sen vidare till det trevliga. Skönt med lite semester och träffa älskvärda människor som man inte har träffat på ett bra tag! Blir en vecka eller 2, får se!

Vad ska man mer säga.. hmm.. Det blir väl nån gång i framtiden att fara till Boden och hälsa på "Ancheslick" (förlåt Angelique) haha. Ja, hur som helst, hälsa på henne och "catch up" lite av dom åren som man har missat med varandra. Vi pratar nu i telefon varje dag men det hade ju varit roligare att träffas IRL.

Ska nog inte skriva något mer, sitter och överväger om jag se en film eller sova, men jag vet att jag inte är trött och jag vet absolut att det betyder då att jag ändå inte kommer somna förrän halv 3 så varför inte se en film istället för att ligga i sängen och tänka på allt och inget. För man blir ju tröttare av film!

Fan, nu blev jag hungrig. Jag vill ha en liten Cheeseburgare från Donken, ni vet dom småa för 10 kr. möööms.


Kyss

Kommentarer
Postat av: Ivan

Grymt goda hamburgare =)...



Men du, visst fan var den där gubben äcklig i Män som hatar kvinnor som våldtar Lisbeth?? Ursch

Postat av: Maddeeeee

Men ja! Jag blev så jävla arg alltså! Men det kändes så skönt när hon gav igen och sparkade in den där dildon i röven på han! Men jag hade nog gått till polisen ändå! :p

Och ja, cheeseburgarna är sjukt goda! ;D

2010-01-30 @ 01:45:19
Postat av: Linda

Hej,



Jag har lagt upp en ny bloggdesign utlottningen i min blogg nu om du är intresserad.



http://sweetkay.blogg.se/2010/february/vinn-ny-design.html



Kram Linda

2010-02-01 @ 15:10:15
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback