2010

God jul och gott nytt år, hoppas de här året blir bättre. 2009 startade skit och slutade skit, eller ja, kanske inte igår men innan de.. eller ja,.. hela året. Blä.

Ja det var ju en riktigt trevlig kväll igår, kändes dock inte som nyår men det var ändå kul! :) Helena.S kom till Hemavan och höll mig sällskap. Vi for till Tunet och efter de på FBU där vi firade 12 slaget med några andra roliga prickar!

Sen idag när jag vaknade hade jag ont i huvet som fan, har ALDRIG haft det dagen efter men men.. hade ont i huvet igår under dagen också så.. Hur som helst så låg jag i sängen tills 2 (?) och väntade på att Emmy, Daniel, Erik och Frida skulle komma hit så vi kunde fara och äta, var hungrig som fan så vi skulle på Sibylla men de va så mycket folk så vi for på Nannas istället, har aldrig varit där och kommer förmodligen inte fara dit igen. Var inte god mat alls och alldeles åt helvete för dyrt för den dåliga kvalitén. Nä fy och blä.

Efter vi hade ätit klart så drog jag hem och nu sitter jag här, tråkigt som fan. Men det är rätt skönt. Kommer nog somna rätt så fort ikväll (hoppas jag) ifall vi inte ska fara ut ikväll med, men dom andra såg lite slitna ut så det blir nog ingen utgång :)

Nu ska jag ställa mig i duschen och sen ska jag till farfar!

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback