jodåå

Sitter på busstationen i Umeå och inväntar bussen hem till Hemavan. Har varit i Stockholm en vecka och det var riktigt roligt. Vi skulle egentligen ha åkt med bussen kl 10:20 men planet var sent och vi missade bussen med 5 sekunder. Kewl. Men men, då hann vi i alla fall äta något innan den långa 6-timmars resan.
Ni kanske undrar vilka "vi" är, och det är Jag, Matilda och Jon. Lyckades komma med på samma plan så det kanske gör att bussresan blir lite roligare :) Ska nog ändå köpa en skvallertidning eller nått sånt.

Har hunnit med rätt så mycket i Stockholm i alla fall. Träffat nära och kära och lite shopping har även varit med på min lista. Dock önskar jag att jag kunde vara i Stockholm när det inte är någon högtid så man slapp känna stressen. Men det blir nog flera återbesök :)

Nu tänker jag köpa en tidning och göra mig lite redo, bussen går 12:10.

 

kyss, M.


Kommentarer
Postat av: matilda

men hur länge ska du sitt på busstation egentligen?

2011-02-04 @ 21:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback