Rubrik, jag hatar dig. (Rubriken alltså)

Klev upp strax efter 7 imorse, det var personalmöte klockan 8 hemma hos cheferna. Var rätt sleten men nu känner jag mig rätt pigg. Än fast det blev sent igår och tidigt imorse. Men smällen kommer väl senare ikväll, rätt skönt eftersom jag är ledig imorgon så då kan jag ju sova läääänge.
Hade egentligen tänkt fara till Mo idag men vädret är ju inte det bästa så jag får nog sikta på att fara imorgon. Nån som vill följa med kanske? Annars drar jag nog själv och bränner lite pengar. Egentligen borde jag inte eftersom jag ska köpa en ny dator OCH senare blir det en bil. Tror dock att jag kommer vänta med bilköpet tills november kanske. Har vid de laget hunnit spara ihop lite mer, dvs att jag kommer köpa en bättre bil.

Hade inte så mycket mer att berätta, förutom att Matilda kommer väldigt snart(!). Tror dock att jag inte kommer hinna vara med henne så mycket som jag hade velat för det verkar som att jag jobbar typ varje dag.. Men det ska jag nog lösa på nått vis. Annars har vi ju kvällarna :)

Nu ska jag dra, ska kolla lite Teen Mom.

Kyss, Madelene.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback