Ooojdå

Idag har jag klippt mig, tyvärr så kan jag inte slänga in en bild för att det inte fungerar. Jag förstår inte varför för jag har kunnat göra det alla andra gånger förutom dom 3-4 sista gångerna. Det är ju roligare med bilder. Hur som haver så blir det ingen bild på mig i min nya frilla. Känner mig flintis med tanke på att hon klippte bort mer än hälften. Det är rätt skönt men jävulskt ovant. Jag trivdes så bra i mitt långa, men slitna hår så det var väl kanske lika bra. Det växer ju ut igen.

Jag har inte så mycket roligt att berätta, som vanligt men ändå så ska man tjuras att skriva i bloggen. Jag vill ha en ny design. Jag är less på denna men jag har ingen som helst aning om hur man designar och skriver sånna där formler eller vad tusan man nu göra. I need help! Dock vet jag inte hur jag vill att min blogg ska se ut men det är alltid kul med lite förändringar.

Imorgon ska jag jobba, 10:45-19:15. Skönt när man vet att det kommer finnas pengar på kontot varje månad och det roliga är att jag faktiskt trivs med det jag jobbar med. För tillfället i alla fall. I början trivdes jag inte så jättemycket men det hade inget med själva arbetet att göra. Men det känns lite mera "fritt" nu och jag vet vad som ska/bör/måste göras och jag är mer kunnig nu på vissa grejer än vad jag var förra året. Så ja, ja trivs riktigt bra!

Sen så verkar det som att jag komer flytta till en egen lägenhet här i Hemavan. Känns jäkligt onödigt men det är ju skönt med ett eget place.

Jag ska lägga mig och se en film nu och sen sova, jag är sjukt trött just idag för det blev lite sent igår :)
Btw, MATILDA KOMMER OM 10 DAGAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (kanske 11?) :D JAAAA!!!!

Godnatt, kyss
Madelene.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback