Luleå

Japp, det är där jag kommer bo snart. Vet inte hur länge dock, beror på ifall jag trivs i skolan eller inte.
Mycket och ingenting har hänt den senaste tiden, har varit väldigt dålig på att uppdatera min kära blogg. Men jag jobbar för fullt och när jag kommer hem så vill jag bara lägga mig och se en film eller nått.

Jag är fan nervös.. över att flytta.. eller kanske inte grejen att flytta, utan att börja skola, igen. Jag hatar "inledningen" av skolan, dvs. lekar och "hej jag heter madde" " hej maaaddeeee" (i kör). nja? Men jag får bara bita ihop och se nöjd ut.

joho, vet inte vad jag ska skriva, ska lägga mig och se en film nu. Har inte bestämt vilken än men jag får väl se. Eller så blir det väl några avsnitt av Family Guy :)

Kyss, madde.

(kan inte infoga nå bilder just nu så det blir ett tråkigt inlägg, bilder är roliga).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback