Ändrade Planer.

Japp, det blir inget Luleå för mig. Jag har bestämt mig för att jag ska jobba några månader till. Vet inte riktigt än vad jag vill så jag ger mig själv ett tag till att tänka. Jag har ju hela mitt liv framför mig att bestämma, varför stressa?

Så ni kommer fortfarande att finna mig i Hemavan i min ensamhet. Eller ja, har ju 2 Helena´s här och en grabb från jobbet som jag kan plåga lite. Jaja, vad ska jag mer berätta som är nytt..

Brorsan är i Lumpen, Linköping.
Matilda kommer "hem" om 19 dagar (!) :D

Jaa.. orkar inte tänka nå mer. Håller på att svälta ihjäl så ska fara på ICA och handla lite. Blir att äta tacos ikväll! =)

Kyss
Mandolina.

Kommentarer
Postat av: Marilla

Nu är det bara 17 dagar kvar! JAG LÄNGTAR !! <3

2010-08-18 @ 10:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback