9/9-09

Nu har jag bestämmt mig för att börja plugga upp lite ämnen!
Eller just nu ett ämne, Naturkunskap B för det behöver man ju typ i de flesta utbildningarna. Men jag har inget minne av om det var NK B som jag failade i eller om det var A ? Isåfall,.. hur gör jag då om jag inte har gjort A ? Kan jag göra NK B i alla fall?! jaja, vi får väl se, sen tror jag att jag ska anmäla mig till högskoleprovet för att bara prova och se hur dum man är. Det känns som jag måste börja göra nått nu istället för att sitta hemma och fundera, snart är man 30 och så sitter man fortfarande kvar på samma plätt.. Nä, nu jäklar får det vara nog!

Ikväll far jag i alla fall hem (som jag skrev i de förra inlägget) för imorgon ska jag på möte. Så ikväll blir det bara att ta det lugnt framför tv.n, kolla på idol och se om det finns något annat att kolla på. Det var så längesedan som jag har sett på tv, verkligen.. Så jag har ingen aning om vad som går just nu på tv, förutom idol. Det kanske är lika bra det?

Nu sitter jag och äter ett päron och inväntar bussen... bah.. vi hörs senare ikväll!
Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback