shohooo.

Jag vet inte riktigt vad jag skulle kunna skriva om idag, sitter i sängen och funderar över vad man skulle ha gått för skola (?) Eller vart man skulle ha jobbat. Det finns ju som inga jobb här uppe så det känns ju som att man måste söka sig neråt, men hur långt är ner pratar man om då? Umeå är ju det "närmaste".. Bah, jag vet inte. Något måste jag ju göra i alla fall för jag hatar känslan av att sitta hemma och inte ha något att göra och dessutom inte ha några pengar. Nä nu jäklar blir det att ta sig en riktig funderare.

Imorgon åker jag tillbaka till Hemavan för jag ska på ett möte den 10.e med 5-linx, eller typ en utbildning. Nån som vill följa med? Det är gratis och intressant!

Jaja.. jag är trött som tusan och jag vet inte när alla kommer hem så jag sitter här helt själv och halvsover. Bah. Förresten så blev jag förvånad när jag kollade min statestik och jag hade över 30 UNIKA läsare ;D haha " waaoouw". Man kanske skulle ha satsat på bloggen? Nä, jag har inget intressant att skriva om, för att bli "känd" typ så måste jag vara blond, ha botox-läppar och ta horbilder på mig själv, ELLER så kan jag snacka skit om dom andra bloggbimbosarna som finns. Det känns så himla onödigt så jag orkar inte, finns redan så många som försöker på de viset redan ändå så jag slipper ;)

Ikväll är det i alla fall Idol och det ska bli kul att följa detta år eftersom det är några kända ansikten som ska vara med och en som kommer vara med väldigt långt in i det, förhoppningsvis ända till finalen, jag hoppas verkligen att det går bra för han! Hittills har det gjort det i alla fall!

Nä men nu har jag väl svammlat klart? Eller kanske inte, jag kom på en sak. Att Matilda sitter i skogen nu och är förmodligen bajsnödig eftersom dom ska sova där i 3 nätter, haha! Det verkar inte gå så bra på jaktfronten heller men jag hoppas dom får nått så dom inte behövde vara där förgäves! Men hon kommer i alla fall ner från fjället imorgon och då kanske jag hinner träffa hon lite, se idol och klippa hennes hår :D Ska ta lite bilder och så, jag tycker själv att bloggar är så tråkigt utan bilder så jag måste ju lägga in några, tycker i alla fall jag.
Eller vad tycker du, Matilda?


Jag är grymmast på bowling ;D Armar och ben flyger åt alla håll, lika så käglorna ;)

Bilderna är tagen i Skåne!

Nu hade jag tänkt gå och kolla lite vad som är på tv. Ha det så bra!
Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback