Cyanide and Happiness

Igår var jag och Emmy ute på våran "safari-fylla", som hon kallar det. Vet egentligen inte vad det innebär förutom alkoholen men trevligt var det i alla fall. Fast vi pratade om att ha en "riktig safari-fylla" så jag ser fram emot det! Vi var i alla fall ett litet gäng på Stockis, jag, Emmy, Daniel, Erik, Larsson, Dennis och Erika. Förstås var det ju flera kända ansikten som var där men jag orkar inte skriva ner alla ;D Det blev en tidig hemgång men ändå en sen kväll. Daniel skulle upp och jaga så dom var tvungna att fara hem tidigt så då fann jag ingen anledning att sitta där själv, så jag drog hem. Åt mackor som fan och sen somnade jag.. Men varför jag skrev att det blev en sen kväll i alla fall är för att jag vaknade helatiden. Vaknade vid 2 och då var jag törstig som fan så jag klev upp och hällde i mig ett glas med vatten och sen kunde jag inte sova, så jag var vaken och funderade på hur det kändes att vara nykter xD Sen så hörde jag hur pappas väckarklocka ringde just innan 5 och så var jag vaken medans han klev upp och gjorde kaffe osv för han skulle ju upp och jaga älg. Men nån gång mellan hans kaffe-kokande och packning av matsäck så somnade jag, men sov inte länge för vid 8 var min nästa klarvakna stund. Jepp, men efter det så somnade jag och sov tills halv 12 (?) minns inte, men då klev jag upp i alla fall och kollade mig i spegeln och fick se nått hemskt som jag inte sett på länge. Jag hatar att jag aldrig orkar tvätta bort mitt smink, speciellt när man har varit ute för när man kommer hem så tänker man (i alla fall jag) "äh, vem bryr sig, jag gör det imorgon", men när man vaknar så ångrar man sig för att ögonen är nästan ihopklistrade och ögonfransarna står åt alla håll så det gör skitont. Precis som när man har haft håret hårt uppsatt en dag och sen tar man ner toffsen, det känns som håret ska lossna. Men men.

Nu sitter jag och gör inte så mycket, har just spelat lite Alfapet på internet, jag förlorar typ jämt för att människorna som spelar där har inget liv eftersom dom verkar ha nött de där spelet 24/7 så. Jag fattar egentligen inte varför jag spelar det när jag ändå bara sitter och svär för att dom tar "mitt ord" JUST då.

Jag längtar tills jag får min nya telefon, en iPhone 3GS (!) jag hoppas jag får den snart för nu är det ca 4 veckor sedan jag beställde den så den borde ju komma snart, tycker man? Det stod att det skulle ha upp till 4 veckor men nu hade dom ändrat till "mer än 4 veckor", antar att det är stor efterfrågan på dom. Men den kommer när den kommer! Jag tror jag kommer att älska den, för alla som har en iPhone säger att dom älskar den och skulle typ inte kunna gå tillbaka till en "vanlig". Så, jaa. Jag hoppas jag kommer vara lika lycklig med min.

Nu ska jag inte sitta här och söla nå mer, ska kolla lite på
Aftonbladet och se vad världen har att erbjuda.




Jag älskar den här serien <3

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback