Madelene heter jag !

Nu är jag hemma i Hemavan, har varit hemma sedan klockan 6 men då åt jag middag, duschade och såg Idol och pratade lite på MSN med Emmy så jag har inte haft tid (eller så har jag glömt bort) att skriva! (a) Men jag har inte så mycket att berätta, Miriam kommer till Sverige imorgon, hon ska flytta tillbaka från helvetet Norge som hon inte trivdes så bra i, det skulle iofs jag inte heller göra om man inte kände någon där. Så det ska bli kul att se henne igen efter flera år.
Just nu kollar jag lite på Scrubs, som är "swajnigt" bra om Patrik Larsson hade fått säga det själv. Men jag känner att John blund är påväg hit så jag tror att jag ska avrunda dehär långa inlägger och faktiskt gå och sova. Finns inte så mycket annat att göra, jag ska sova som fan imorgon. Jag kan bara sova länge och bra på "hemmaplan". När jag är och hälsar på andra eller sover hos andra så kan jag fanimej inte.. Fast i Holland sovde jag förjävligt länge, konstigt. Än fast Tiny kom in och väckte mig klockan 12 så kände jag mig sjukt trött ändå. Kanske för att det var kolsvart i rummet, jag vet inte.

Måns ligger här bredvid och sover, det enda han gör är att äta och sova.. Gammkisse <3 Han är min lilla bäbis! Han blir alltid så glad när jag kommer hem, han springer och skriker efter mig och så släpper han mig inte ur blicken för en sekund. Min finaste!

Nä nu ska jag försöka sova så jag inte sover bort hela dagen imorgon men jag ska ändå sova som fan :P Har ju inga Gossip Girl avsnitt kvar att se, nu väntar jag bara på att dom ska börja sända säsong 3.. sen så väntar jag ju också på att Desperate Housewives och Grey´s Anatomy ska börja också. Fan vilken nörd jag är (a)

GODNATT!
Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback