Idol!

Jag älskar Idol, för det är så många bra men tyvärr många som är sämre! Men det är väl de som gör allt? ;)

Men den jag hejjar på mest är väl ändå
Rabih, jag hoppas du kommer vinna så du slipper sur-Frasses (eftersom jag själv jobbat där en gång i tiden så vet jag hur svettigt och äckligt det är och man luktar lök 24/7). Jag tycker du är duktig och med lite träning så kommer du gå långt, charmtroll.
Igår när dom visade Rabih mfl så satt jag bara och skrek här hemma i soffan. "ÅH; DÄR ÄR ERIKA, OCH SOLLE!! JAG SER ANDERS !!! *AAH*" Såg as-många och det kändes jätteroligt!
Jag tycker dock att det är tråkigt att inte Soledad inte tog sig längre, hon är jätteduktig och hon har verkligen en speciell röst som hon är, förmodligen, ensam om. Även om hon inte kom så långt i Idol så tror jag att hon kommer gå långt på annat vis! :)

Hur som helst så förstår jag inte dom som går dit och tror helt på allvar att dom är duktig och så blir dom typ sur när dom får höra sanningen! xD

Jaja, jag hade inte så mycket att skriva just nu. Sitter och kollar på kändisdjungeln, haha. Det är verkligen ett meningslöst program, jag menar.. det enda dom gör är att plåga deltagarna så ja.. jaja!

Kyss

Kommentarer
Postat av: Anonym

han jobbar inte ens på frasses, han äger sibylla

2009-09-19 @ 13:03:56
Postat av: Sole

Nej men, vad rar du är! Jag hade inte läst dina fina ord tidigare. Nu blev jag jätterörd. Tack snälla, fina Madde :)

Nu får vi hoppas på att Rabih tar oss till toppen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback