heej

Här sitter jag i varma skåne och inväntar en trevlig kväll, vi ska fara och äta på "royal thai" och sen ska vi bowla, det blir väl mysigt. Imorgon blir det även en sväng över till Danmark och se vad dom har att erbjuda. Sen på Fredag eftermiddag börjar våran resa upp till det norra igen, så vi förväntar oss att vara hemma på lördag-morgon. Trött som tusan kommer vi nog att vara men jag hoppas att resan kommer att gå bra :)

Jag har blivit förkyld, eller ja. Jag har väl varit det i en vecka nu men det börjar bli bättre tror jag. Jag hoppas det i alla fall, det var ju inte så längesen jag var sjuk så jag börjar bli less på detta nu.

Nu ska jag platta håret på Matilda och hon ska göra det på mig. Sen så är väl klockan närmare 7 förhoppningsvis och då ska vi befinna oss på matstället ;) gött.

Goodnight my lover.
Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback