hap

Länge leve choklad! Jag älskar choklad.. Jag var nyss på ICA och skulle handla kattmat och några tabletter för halsbränna och så såg jag chokladen ligga där helt ensam och ville bli köpt, så jag tyckte synd om den och köpte den, så nu tycker jag synd om min mage som vill ha den så gärna så då ska magen få som den vill!

Ikväll klockan 20.00 blir det Idol, det ska bli mysigt. Synd bara att det inte är nå folk som är här så jag får nog se det helt själv. Men det gör inget, Måns är i alla fall vid min sida ;)
Pappa sitter ungefär 2 meter ifrån mig och håller på med sin iPhone, han ser nöjd ut men jag längtar efter min så mycket så jag vill sprängas. Där sitter han och ser så mallig ut, haha.

Jag hade inte så mycket att skriva för det händer som sagt inte så mycket här i Tärnafjällen, särskillt när man är ensam så, ja. Gör inte så mycket om dagarna, väntar för de mesta på att Emmy ska komma in på MSN så vi kan prata ut lite och så.. bah, vad jag svammlar!

Ska spela lite Alfapet och sen se Idol, sen får jag se om det blir någon kvälls-skrivning! ;) Men förresten!

ÄR DET NÅN SOM SKA PÅ LYCKSELEMARKNADEN
!? Sista helgen denna månad, nån....?

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback