hatar rubriker.

Shit vad kallt det ska vara, jag är helt iskall om händerna! Jag fryser jämt, jag minns i skolan.. svinkallt överallt så på rasterna så spenderade man rasterna inne i bastun vid gympasalen. Men nu får jag nöja mig med en filt. Idag är det Fredag, fick löningen, trodde det skulle vara mer men men, får väl semester ersättningen nån gång framöver också. Som sagt, Fredag. I helgen är det Lyckselemarknaden så det blir kanske en sväng dit imorgon, måste höra med Emmy och Daniel, men Emmy verkar inte komma in på msn nått så hon kanske jobbar. Jag får se! Även om det inte blir att fara till Lycksele på kvällen så blir det i alla fall en sväng dit imorgon under dagen, måste köpa lite grejer!

Jag har inte fått min telefon än och nu har jag väntat i 5 veckor, så får jag den inte nästa vecka så kommer jag skicka ett mail till dom och fråga vad som är felet. Jag hade ju inte tänkt fylla på mitt kort eftersom jag trodde jag skulle få telefonen snart och då har jag ju gratis sms osv eftersom jag får ett nytt kort, men nu orkade jag inte känna mig handikappad längre så jag fyllde på den. Så nu allihopa kan jag svara på era sms! :)

Har inte så mycket att skriva idag, väntar tills klockan ska bli 20.00 för då är det idol! :)

Kyss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback