amen hallå?!

Nu får jag väl skärpa mig men mina dåliga uppdateringar!? Varför jag inte skriver så mycket är för att jag inte har något speciellt att skriva om. Det enda jag gör är att läsa 4 st bloggar som jag egentligen tycker är sjuka men jag kan inte slitas av att se hur korkade dom är. Kissie, Dessie, Amir och Paow! Grattis till er, jag beundrar verkligen hur ni kan skämma ut er så sjukt jävulskt mycket, offentligt och ja.. på alla sätt ni kan. Ni är förmodligen inte så här IRL, utan det är bara någon som ni spelar i blogg-världen. Men en sak att spela en annan person, men att se ut som "hej kom och hjälp mig" ingick väl inte i planen? Neeheeheej då, det är så ni ser ut. HUVVA! Men men, alla kan ju inte se likadana ut, men det finns ju gränser.

Nog om det, jag väntar fortfarande på min jävla telefon! Det har gått över 4 veckor nu, inne på den 5.e. Så jag hoppas jag får den i veckan, eller nästa vecka. Om inte det, ja du. Då blir jag arg :p Ne men då ska jag skriva och fråga IGEN vars den är, för nu vill jag ha den!

Tjollahopp, ikväll är det Idol. Jag längtar!
Kyss

Kommentarer
Postat av: AJ

Jag brukar också läsa Kissie, alltså SERIÖST!!!!! Hur jäkla fjortig och bimbo kan man va? :P HAHAHAHAHA

2009-09-23 @ 09:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback