Ojjooojoooj!

Nu är jag tillbakas i Sverige, eller det har jag iofs varit sen i Måndags! Vaknade klockan kvart i 7 typ, gjorde sig i ordning, packade det sista och sen for vi just efter halv 8. Planet gick 10.25 men det blev en sen avgång för att det var nått fel med viktberäkningen så ja.. Men tillslut for vi. Dessvärre var ju att bagaget var sent som fan också! Stod där hur länge som helst och sen så stod det på skärmen all allt bagage var upplastat (?) Fyfan tänkte vi och de andra som inte heller hade fått sitt. Men tillslut kom bagaget och så direkt efter det så drog vi på Donken och åt, lika gott som alltid ;)
Jag flög till Umeå och Matilda till Skåne, sov hos min kära vän Emilia och Anneli kom på besök också, det  var väldigt trevligt. Jag var lite hes, men inte pga förkylning, åh nej. Pga att dagen innan var vi på ett tivoli och både jag och Matilda skrek som aldrig förr så jag har nu varit hes sedan den söndagen, är än idag hes..
Kan lägga in en fin bild på oss. Dålig bildkvalité men jag skrattar varje gång jag ser den för Matilda ser sjukt rädd/arg/ledsen.. ja, allt, på en och samma gång. Man kanske inte ser så mycket och ni undrar vad som är så kul, men jag har den riktiga bilden inramad och där ser man alla de olika färger och varenda liten detalj-missbildning i ansiktet xD

Enjoy!


Sjukt roligt, jag skrattade till och med nu när jag såg den. I love it. Den heter Goliath, alltså själva karusellen så ni kan ju googla eller vad ni vill på "Goliath Walibi" och så får ni se och lära. Det är den sjukaste karusellen jag har åkt. Ja, tänk er frittfall med lite gas. Rätt jävla ner i helvetet och upp och sen NER IGEN. Jag gillade den just då, men sen efteråt, sisådär en timme eller så, så insåg jag hur jävla rädd jag egentligen var. Både jag och Matilda var helt knäppt tysta ner för den första nerförsbacken för vi blev så jävla rädd att det inte gick att reagera... Och sen efteråt när man stod där nere och kollade upp på alla som skulle plågas eller få den där äckliga magkänslan så fick jag bara ångest, så jag vågade inte åka den nå mer.
Men nästa gång gör jag nog de ;D För när man åker så är de väl kul.. antar jag? :b

Jaja, nog om de.
Nu ska jag försöka sova... Welterusten!
Kyss

Kommentarer
Postat av: Galiath-Marilla

hur ful kan jag bli? tänk om det fanns foton på alla ansikten jag har uttryckt saker med. huvvaligen

2009-10-30 @ 11:55:22
Postat av: Anna

HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!! VAD SÖT DU ÄR MADDEEEEE :D

2009-10-31 @ 00:05:57
Postat av: MATILDA

uppdatera din blogg för tusan. eller har du inget kul att berätta från sur tärna/hemavan ?

2009-11-04 @ 10:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback