Nä nu jävlar...

JAG/VI HAR INTE BETALAT EN JÄVLA KRONA FÖR DEN HÄR RESAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
är DU nöjd nu???!

Jag blir så ledsen att folk ska behöva läsa min eller Matildas blogg, uppfatta ALLT fel eller ta förhastade slutsatser, sen berätta/ringa och "berätta" allt hur ni har uppfattat bloggarna och sen får jag skit FÖR INGENTING !
Bara för att man har kille, så kan man inte ha vänner? Kan man inte ha ett eget liv ÄN fast man delar det med någon annan!?

Så kan du GE FAN i mig, om jag vill fara till Holland så får jag väl för fan göra det?! INGEN ska bestämma vad jag vill göra och vad jag SKA göra, jag är jag och ingen annan kan ändra på de. Och om någon försöker så förlorar dom ju själv på det, för jag orkar inte ha sånt folk omkring mig. Vill ni fråga nått så kan ni väl för fan komma till mig istället än att ringa runt till halva jorden och "diskutera" saker som inte är ERAN ENSAK!

Förlåt mig, jag blir så jävla BESVIKEN och FÖRBANNAD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Min vän Matilda ska inte behöva vara "rädd" för att skriva nått i HENNES blogg för att anpassa sig efter mig(?)... nä, ER. Skärp er för fan. Det är mitt förhållande och inte erat.

Och nu skiter jag i hur sur alla kommer bli, you pissed me off first!

HEJDÅ.

Kommentarer
Postat av: Ivan

Fick fan adrenalin bara av att läsa ditt inlägg :). Du verkar RIKTIGT skogstokig alltså!



Hoppas allt är jättebra hälsa Marcus när du kommer hem. Kram \\ Ivan

2009-10-18 @ 02:20:11
Postat av: Anneli

Fuck 'em!

Hoppas ni har det skit kul där borta!

Skit i alla idioter som inte har ett eget liv och måste lägga sig i ditt/er. Det är bara tråkigt för dom att dom inte får något kul i sitt liv.



Fortsätt kicka ass!

2009-10-20 @ 22:25:26
Postat av: Anneli

Fuck 'em!

Hoppas ni har det skit kul där borta!

Skit i alla idioter som inte har ett eget liv och måste lägga sig i ditt/er. Det är bara tråkigt för dom att dom inte får något kul i sitt liv.



Fortsätt kicka ass!

2009-10-20 @ 22:26:29
Postat av: Anneli

Fuck 'em!

Hoppas ni har det skit kul där borta!

Skit i alla idioter som inte har ett eget liv och måste lägga sig i ditt/er. Det är bara tråkigt för dom att dom inte får något kul i sitt liv.



Fortsätt kicka ass!

2009-10-20 @ 22:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback