Förlåt!

Till vem det nu var som skrev inlägget om att jag var slapp på att blogga. Men du är minst lika slapp som inte orkar skriva vem tusan du är ;D haha.

Jag vet att jag har varit lite slö på att skriva men det händer inte så mycket i mitt liv just nu. Jag kanske har lite jobb på Gränslöst, där jag jobbade i sommras, så jag får bara hoppas :) Annars för övrigt så kommer Emmy och Daniel till Sverige imorgon och så ska vi till Storuman på kvällen för att vila och sen på Lördagmorgon så far vi en sväng till Umeå, vi ska bara dit och kränga hamburgare på Donken och sen ska vi hem.. eller inte! Fast jo, de ska vi ju men vi ska också kolla i affärerna och hata sig själv lite för att man inte har pengar att köpa vad man vill! Emmy ska handla för fulla muggar men jag ska bara kolla, förmodligen blir det väl att man köper nått i alla fall ÄN fast man har sagt till sig själv att spara. Men så är det ;)

Imorgon är det Idol, det är extra roligt i år eftersom det är någon som man känner som är med! Så man sitter i soffan och zoomar in varenda liten detalj och lyssnar som en hök. Det är så roligt och det är ännu roligare att det går bra för dig
Rabih.


Hoppas det går bra och att du kommer långt, det ska bli kul att se imorgon, jag längtar!


Vad ska man mer skriva? Jag är i Hemavan för tillfället, som ni kanske redan har listat ut (?) och det roligaste med att komma hem är att se hur glad min lilla kisse katt blir! Jag älskar katter, som alla redan vet, sen jag var liten har jag älskat dom och kommer alltid att göra det och jag kan bevisa att jag älskade katter redan från blöjj-åldern ;)

Den lilla katten hette Snuttan och det var mamman åt min lilla Måns!

Måns i min gamla lägenhet i Lycksele :) <3

Nu har jag helt ärligt tänkt sova, klockan är över 1 och det känns inte som det. Jag har lite ont i huvet men det har jag haft hela dagen, jag tror jag börjar bli sjuk för jag fryser och svettas imellan åt.
Det är ju typiskt..
Förresten till dom som inte vet så är det snö på backen. Brorsan skulle hämta mig igår och på vägen till "mig" på körde han av vägen och tryckte in höger sida på bilen. Men så går det när man kör utan vinterdäck när det ligger snö och slask på vägen. Diket var brant som fan och typ 4 meter ner. Så plastundustrin som bara låg typ 1 km ifrån kom och hjälpte han upp med traktorn och så körde vi hem till Hemavan FRÅN Storuman i samma däck, samma intryckta bil i typ 60 km/timmen. Så det tog ca 2 timmar hem. Kul! Men vi kom hem säkert utan att köra ihjäl oss, men det var ju inte så konstigt, det var ju jag som körde ;)

Jag har bilder på telefonen men jag orkar inte föra över dom nu, det får bli en annan gång.
Jag hoppas du/ni är nöjd med denna uppdatering och jag lovar att det ska bli flera :)

Kyss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du vet mycket väl vem jag är. Spela inte dum :) höhöhöhöhöhö nöff

2009-10-10 @ 13:51:36
Postat av: Anonym

DET ÄR MARILLA OM DU FORTFARANDE INTE FATTAT

2009-10-10 @ 13:54:02
Postat av: MADDE

Din lilla apa! Jag har suttit och letat och jämnfört ip-adresser som en gris för det måste ju vara nån som läser min blogg, men inte fan hittade jag nån som var likadan! Men du är ju fan överallt så det är ju inte så konstigt! MEN, jag satt och letade länge och jämnförde så pisk ska du ha för att inte skriva namn :b för du är inte ensam om att vara anonym ibland ;D

2009-10-11 @ 00:48:48
Postat av: Anna

puss på dig maddeeeeee!! :D

2009-10-11 @ 04:05:42
Postat av: MATILDA WILLYSDOTTER

heheheh det var kul

2009-10-16 @ 09:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback