ÄNTLIGEN!

Så har jag fått min kära lilla iPhone och jag älskar den! <3 Nog om de.

Finns inte så mycket annat att skriva för jag har inte gjort något nämnvärt. Jag var i Lycksele en sväng igår och kollade runt lite, men hittade inget att slösa pengar på :)
Undra vad jag skulle ha gjort i helgen, jag kanske far hem en sväng, städar ihop lite men jag vet ju inte vars alla saker ska rymmas, finns inte så många ställen att lägga dom på så dom är utspridda överallt! Huvva. Jag tror att det blir en sväng till Lycksele några dagar för att hälsa på Helena, käka pizza på den bästaste pizzerian och sola lite på de bästa solariumet!

Nu ska jag spela lite alfapet!
Kyss

Kommentarer
Postat av: mmmmmm

du har blivit slapp madde. slapp på att blogga!

2009-10-05 @ 18:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback