Someone like you..

Ja Matilda, du har heeelt rätt. Det händer inte så mycket här uppe för en viss person har bestämt sig att bli dansk! Så det finns inget att skriva :b Jag sitter hela dagarna så jag får ont i arlset! Hoppas att jag får jobbet som jag sökte på Nannas, men sista ansökningsdagen var i december typ, så jag får väl ta mitt arlse och hälsa på dig lite, om det behagar damen ? ;)

Nåväl, som sagt så händer det inte så mycket här i Hemavan. Just nu sitter jag och kollar på tv med brorsan, finns inte så mycket att se så jag funderar på att kolla några avsnitt av Sex and the city, men
den här sidan verkar ju inte fungera så jag får väl vänta tills det gör det. Medans så ska jag kolla på The hills som man kan se på MTV.s hemsida :)

Jag vill göra nått kul! Jag vill till Thailand typ nästa år över jul och nyår, eller nån annanstans (?) Skulle vara kul att fara ett stort gäng och bara ha kul! Jag vill resa, jag vill vara rik så att jag kan resa. Resa är den bästa sysselsättningen som finns, fattar inte hur man INTE kan vilja resa? Men dom som inte vill har bara inte gjort det än.... Suck.

Jaja, nu ska jag pussa på min fina Måns och sen vette fan.

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback