Alla dessa frågor.

Sitter och kollar på Simpsons. Fast det är bara repriser från igår :/ Idag har jag inte gjort så mycket. Känner mig så fattig och jag har panik över hur fan jag ska göra ifall jag inte får mina A-kassa pengar den här månaden... Ångest känner jag bara, jag önskar att man hade ett jobb... Jag hoppas verkligen att jag får jobbet som jag sökte på, synd bara att det är ungefär en månad tills sista ansökningsdagen är så vad ska man göra tills dess? Allt känns bara så jobbigt. Jag vet att jag kan fara på frasses och fråga men jag har sagt till mig själv att ÄN om det är de sista jobbet på planeten så jobbar jag inte där, inte med den chefen och med de avtalet. Fatta hur mycket pengar som jag förlorade genom att jobba åt han.

Sen så vill jag flytta men jag måste ju ha pengar till det, och det betyder att jag måste jobba här.... först innan jag kan flytta. BAH !!!
Sen .. ska man gå skola, vad vill jag göra, vad borde jag göra, vad gillar jag?! Jag vet inte... PANIK !!!
De här året SÖG. Hoppas allt går uppåt nästa år.

Kyss

Kommentarer
Postat av: arviiiiiid

SÖTIS! :)

Postat av: emmy

Madelene nu tycker jag minsann att det är dags för en liten uppdatering! Jag vill ju ha något kul att läsa på morgonen när jag dricker mitt kaffe ;D

2009-11-20 @ 09:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback