10/11 - 2009

Ny vecka, eller ja, början på en ny vecka. Men mina dagar känns som vilken dag som helst, har inget att göra om dagarna, ingen att vara med. Börjar kännas lite ensamt de här. Stora funderingar vart man skulle ha varit på nyår, funderar på en tur till Skåne för att vara med Matilda, verkar ju inte vara nån som ska på hotellet för det är så mycket folk, vilket jag håller med om. Det är inte alls roligt att vara där, eller ja. Det beror helt på vem man far dit med och eftersom Matilda inte ska dit så hade jag ingen större lust att gå runt och känna mig obekväm.. typ.

Dagen började med att jag steg upp, fikade, kollade på Gossipgirl osv, sen efter middagen så duschade jag, blåste håret torrt och plattade till det. Jag älskar när det är platt, inte för att det ser bra ut, utan för att det är så jäääkla skönt, ingen stor kaluffs som är ivägen och det blir bara så "lättskött".
Just nu sitter och med Måns och kollar på nån film som är på 6.an fast den är typ slut nu snart...

JAJA, nu ska jag inte svammla nå mer.. vi hörs!

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback