Tentfeest

Nu var det ett tag sedan jag skrev, det blir bara längre och längre mellan gångerna, vilket inte är bra för då under tiden så händer det så mycket och då orkar jag inte skriva allt. Så då blir det korta, tråkiga inlägg som detta. Men för att göra historien kort kan jag väl säga att när vi var i Groningen så var det förjävligt roligt, inte första dagen för jag mådde inte så bra då, men andra dagen, ojojoj.. taggen som fan och det var hur kul som helst. Många bilder blev tagna så dom kommer upp på pixbox eller nått senare. Hur som helst så var vi i Groningen Onsdag och Torsdag och så for vi hem på Fredagen, vilade ut och sen igår så var det tentfeest i Makkum, fy fan vad kul det var alltså, dansar, hoppar, skrattar och skriker är väl vad kvällen bestod av. Plus massa öl, det var så sjukt roligt. Träffade massa människor och alla var så taggade så ja... om vi var ballonger så skulle vi nog sprängas för längesen. Sjukt kul. Massa bilder blev tagna där också.. Nä fy tusan. Sen nästa helg så är det Tuinfeest (!) Jag längtar som tusan för då på Lördagen innan vi går dit så har vi en liten födelsedags fest för mig och Bauke, det var väl en bra idé att slå ihop det, jag menar, han skulle ju ändå ha en fest så då kan jag väl lika gärna vara med på ett hörn :)

Hur som helst, Matilda hade det i alla fall underbart(h) igår ;) Ja , alla hade nog det bra igår. Men idag har jag ont som satan i hela kroppen. För inne i tältet halkade jag på nått jävla plastglas när jag stod och dansade så en smäll i röven fick jag , men det var inte det värsta, när vi cyklade hem så vinglade Jesse rakt in i min cykel så jag craschade hårt och idag har jag ont precis överallt. Jag har inga skrapsår, men jag har blåmärken och typ brännsår höften och på typ nyckelbenet efter våran lilla cykel-krock.. skitkonstigt , men men. Det känns då att man lever i alla fall.

Jag och Jesse fular oss på ett bord utanför en bar när vi var påväg hem. Han ser ut som en tomtenisse, helt seriöst. Ja, ni kan föreställa er han med en grön och röd outfit. blablabla..

Nu ska jag fixa mitt hår, kom just ut ur duschen.
Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback