hoho jaaja.

Nu var det ett litet tag sen jag skrev, har hänt lite saker sen jag var i Amsterdam. Jag har hunnit fylla 20 år, känns inte som det eftersom jag är här och man behöver bara vara 18 för att köpa sprit, 16 för att gå på pubbar och köpa tobak så Holland är 2 år före på sånna saker, annars efter på allt annat ;D haha nä men det känns inget speciellt, jag tror det kommer kännas när jag kommer hem för då kan jag bara helt plötsligt gå in och köpa vad jag vill. Man behöver aldrig ens tänka på hur man ska kunna få drickat till helgerna osv, fan så skönt.
Min födelsedag bestod av lite presenter, skitkul och så fick jag en navelpiercing i present också som jag gjorde igår (dagen efter min födelsedag) så nu sitter det en fin blå "diamant-stav" där (: Men innan jag piercade mig så var vi i Amsterdam och lämnade Matilda på flygplatsen, det är sorgligt, grät när vi sa hejdå, jag är så fjantig, grinar för ingenting, men om nån slår sig och bryter armen så skrattar jag. Hemskt.
Helgen som var så hade jag mitt födelsedags party, minns inte om jag skrev nått om det men det var roligt, fick lite presenter där också, jag ville inte ha något för jag vet inte vad jag vill ha, det känns som jag har allt, men det var snällt av dom. Efteråt så skulle vi till Makkum men jag orkade inte följa med för jag blev så jävla trött så Matilda for dit med dom och när hon kom hem så var hon dyngsur för det började verkligen SPÖ-regna och hon hade nog inte 100% balans heller för hon hade tydligen kört i diket typ 5 gånger med cykeln, dels för att hon inte såg nått pga regnet men också balansen. Så dagen efter så var hennes klänning helt skitig och det var ett hål i den, hennes nya fina klänning. Haha (a)
Sen dagen efter mitt kalas så var det nån fotbollsmatch någonstans men folket skulle till Heerenveen (stan där ena laget kom från) och där hade dom en fetskärm uppsatt. Men problemet var att det rymdes bara 5 i bilen så dom hade bara en plats över och Bauke skulle mjölka så han kunde ändå inte fara förrän efteråt så Matilda for med dom och jag följde med Bauke och mjölkade kossorna och sen efteråt så skyndade vi oss hem , jag duschade av allt kobajs och fixade mig snabbt och så for vi dit så vi var där efter 21.00 nångång. Världens drag var det och Matilda var helt taggad. Så vi var där i nån timme, sen åt vi och sen for vi hem igen, vaknade upp och då var jag 20, den 18.e maj :D

Idag är det jättefint väder, ska nog ut och steka lite. Men först ska jag följa med Jildau till Bolsward och handla lite. Jag saknar Matilda, känns så tomt för det var så skönt att få prata med en Svensk lite ;D haha, man blir helt insatt i engelskan när man måste prata det helatiden, när Matilda kom så pratade jag Engelska med henne utan att ens lägga märke till det förrän hon började skratta åt mig. Hur som helst så kan ju familjen lite svenska så lite får man ju prata, Jildau och Bauke är jätteduktiga och Femke börjar haka på så ;D Sen så börjar jag förstå mer och mer (:

Nu ska jag kolla om vi ska börja rulla iväg mot Bolsward :)
Kyss


Kommentarer
Postat av: Erika

Highlife!

2009-05-21 @ 00:00:16
Postat av: Anonym

Grattis! :D



// Matildas kusin Olivia : )

2009-05-21 @ 09:19:36
Postat av: Anneli

Grattis i efterskott! Och du,.. det är inget att skämmas över att man är ond och skrattar åt att någon skadar sig och sliter pungkulorna av sig (ja jag skrattar när jag skriver) på något jävla järnrör för det är många som gör det men visst, lite sjuk i huvudet är vi nog. Men vi är i alla fall två!

2009-05-21 @ 12:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback