AMSTERDAM

Det finns så mycket att säga om gårdagen. Det var helt sjukt roligt. Jag klev upp klockan 7, gick ner och fikade som en död fisk sen så klädde jag på mig och fixade mig lite och sen klockan 7.30 gick bussen till nått cp ställe som jag inte vet hur det stavas, där bytte vi buss till Alkmaar, sen tog vi tåget därifrån till Amsterdam, så vi var i Amsterdam just innan 10. Gick runt i lite affärer, typ 3 stycken för sen ville jag att vi skulle hitta Red light district. Vi hade ingen aning om vars det var, bara att det  var i närheten, väldigt nära vill säga för det var bara en gata ifrån eller nått sånt. Men innan vi hade lyckats hitta det så gick vi fel (bara åt fel håll så klart) så tillslut så gick vi in på en Bank eller nått där vi såg att det var kartor och frågade om vi fick köpa en, ja, det fick vi och så frågade han om vi sökte något speciellt.. "ja, red light district" sa jag med ett fåningt fniss. Han drog upp kartan och sa, "Här är vi nu, sen går ni bara ner för gatan och när ni kommer till det första vattnet så är ni på red light district. Så vi gick och efter bara några 100 meter så var vi där. Massa sexbutiker, sex shower och ja.. allt med sex, och framförallt horor.. Så vi gick in på gatan och kollade runt, det var så "Tyst" där, för att vara i Amsterdam så vi sökte efter nån i ett fönster och ja.. det var ju som ingen idé att söka för dom var tammefan överallt, Matilda gick runt och vågade knappt kolla och jag gick och skrattade för det ser ju helt sjukt ut! Sen när vi var på slutet av den gatan så såg vi en 70+ årig gubbe som gick in till en, dom pussades och sen så försvann dom in i den lilla kammaren. Vi var i chocktillstånd. Man kunde seriöst se LIVE SEX på alla de möjliga barer, i vissa shoppar så kunde man gå in, hyra en porrfilm och sätta sig i ett bås DÄR INNE och runka, vi gick in där och jag trodde det var toaletter men om snabbt på att det var något helt annat när man hörde nån kärring fejkstöna innifrån båset. Alltså, vad har man för liv om man vaknar upp och tänker, "ja idag så tror jag nog att jag ska ta mig en sväng till Red light och huda" ? fyfan. Sen så såg vi en "Bananabar" där man kan köpa en banan, stoppa upp den i "tuskiluvan" på en tjej och sen så ska man äta upp den. Helt sjukt men alltså jag var helt fasinerad! Hade vi haft pengar så hade vi gått in på en strippklubb eller nån livesex show skit för det skulle vara hur sjukt kul som helst, jag vet att det låter äckligt men jag tror fan jag skulle skratta ihjäl mig. Det var en man som stod där utanför en sån där livesex bar och frågade oss "Yo, do you want to se a couple FUCK, and if you come tonight it´ll be 4 couples FUCKING at the same time, han sa nått mer också och jag tyckte att det kändes förjävligt att höra FUCK för det var de enda man hörde, plus att han pratade som vanligt. Jaja, jag bryr mig inte med att stå där öppet på gatan .. haha jaa.. det är ju red light district så vad hade jag förväntat mig? xD Hur som helst så fortsatte vi på vårat horsökande, vi gick lite överallt men det verkade rätt dött tyckte vi då, men vi var nog bara blinda, för efter ett tag så var det fanimej fönser överallt och en hora i varje. Står där i underkläder, man ser nästan musen och ja.. det var helt sjukt, jag ville aldrig gå därifrån, helt rolig för man möttes av 100 tals killar som var röd i ansiktet och skrattade, ni skulle ha sett alltsåt! Sen så gick vi förbi en liten byggnad med några fönster och det var ju några tjejer där med silikon pattar och jag sa till Matilda, "Såg du den där tjejen, hon hade fan världens bullf*tta" sen så när vi hade passerat den gatan så kom det fram en medelåldersman och sa att det var transor!!! Dom såg fan ut som tjejer på kropparna, helt slanka och ja.. så vi gick förbi igen , medveten om att det var killar och då såg man väl att nått inte stämmde men alltså, grattis till att ha lyckats så bra :P
Sen så sa den där mannen att dom små gatorna bredvid kyrkan (!!!!!!!!!!!!) har dom snyggaste tjejerna. Okej, Rewind, KYRKAN??? :P Då var det en kyrka mitt i allt. Jaja, hur som helst så gick vi dit och det var tjejer där ja, typ lyxhoror. Ja, jag och Matilda har tillbringat en hel dag på red light district och vi hade gärna varit där längre. Det är helt otroligt att det är på riktigt. Det känns som dom bara står där och ålar bara för att det är Holland, men alltså, tänk att dom  verkligen tar betalt för sex, herregud, det är så overkligt. Allt som vi har sett tar nog en dag att smälta men det var den roligaste dagen hittils. Men I loved it!

Hur som helst så hade vi en svarting efter oss helatiden, än vars vi var så var han där. Han frågade om vi ville göra "buisness", vi sa nej och han stack. Sen när vi var som på väg till tåget så kom han och frågade om vi ville följa med han och ta en öl eller nått.
Vi: Nej, vi ska hem.
Han: Jaha, kan jag följa med?
Vi: Vi bor 2 timmar härifrån.
Han: Ow, bil eller tåg?
Vi: tåg.
Han: Jag kan följa med er för att lära känna er!
Vi: Nej, vi bor i en familj !!!!!
Han: Okey, ja, men då ses vi en annan gång.

Nu kanske det låter som en vanlig konversation men han sög på engelska, hade en afrikansk brytning, ni vet, och han hade ett hemskt ljust skratt efter varje mening. FYFAN, så vi stack sen in på en Coffie Shop och köpte en Joint som några grabbar ska ha ikväll . Haha, det var roligt också, som sagt, mycket att ta in under en dag. Amsterdam måste upplevas. Horor, sex och röka.

Ikväll har jag mitt födelsedags party så vi kommer väl vara ca 10 stycken, några ska röka jointen så det ska bli kul.
Nu har jag inte tid att skriva nått mer, det är så mycket detaljer och skit som vi såg som jag vill skriva ner men det blir alldelses för långt så det får bli en historia när jag har återvänt. Nu ska jag springa ner och laga mat, Matilda ska ut med Mamman och Pappan och cykla någon tipsrunda i Bolsward, det regnar. hehehe.

JAJA.
Kyss

Btw, så var jag ju så jävla smart som vanligt, jag glömde lagga kameran så när vi kom till Amsterdam så hann vi ta ett kort och sen dog den. JIPPIE. Jag har några kort tagna på min mobil men det är ju inte dom bästa, jaja, bättre än ingenting och så har man ju fina bilder som minne.

Kommentarer
Postat av: AJ

Haha, vad kul! Jag skulle också vilja se :D

2009-05-17 @ 14:33:39
Postat av: Boris och Erika

GRATTIS I EFTERSKOTT!!!! Vi har inte glömt dig din lilla räka! Nu är du 20 år men det gör väl knappast någon skillnad i laglösa Holland? Du har väl redan fått köpa sprit tusen gånger om vid 15 års ålder, haha! Hoppas du hade världens bästa födelsedag bland tulpaner och väderkvarnar! :D Vi saknar dig mycket och vi vill att du ska komma till Sverige och berätta allt om livesex och annat roligt!

PUSS OCH KRAM

2009-05-19 @ 12:26:42
Postat av: Ävelicious

tack för din röst :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback