sweet

Då har man äntligen fått lite färg på baksidan.. Så nu ser det väl lite mer normalt ut. Jag har inte så mycket att skriva om idag, har suttit ute i solen och sen så for jag en sväng till Bolsward, åt en glass för 1 euro och sen drog jag hem och fortsatte och sola (: Sen just innan 6 så kom Johannes hem och sen Bauke, då var det dags att äta. Åt jättegod en kyckling-gryta! Sen så har jag inte gjort så mycket mer, jo jag försökte ringa till min "chef" men han svarade inte och han har inte svarat på mitt mail så jag antar att han inte var där i veckan, så jag ska försöka på Måndag istället.

Nu blir det väl att se film eller nått, kände inte för att gå ut ikväll... inte längre. Tack för det..
Men vi var ute igår och så kanske det blir en sväng imorgon (?) får se.. Nu ska jag se vad Bauke gör.

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback