new day.

Tiny kom in och väckte mig halv 11. Vilket var bra för annars hade jag nog sovit hur länge som helst. Jag var jättetrött igår eftersom jag inte sovit något natten före, så det gick rätt bra att somna men det var lite halvtrögt i alla fall, jag förstår inte vad som är felet. Nåja, Idag är det fint väder, dvs att solen skiner men jag sa inte att det var varmt för det. Nej, det blåser som bara den, jag har inte hunnit vara ute än, det kanske är varmt bakom keeten (en typ "husvagn" som dom har på gården där fester och öldrickande förekom för 2 år sen) nu är den "stängd", eller ingen kommer dit längre så dom ska ta bort den och sätta dit ett "litet hus" för att ha getterna i. Hur som helst så är det lunch snart och efter de så vet jag inte vad jag ska göra. Jag vet inte vad som händer i helgen heller, jag antar att det blir lugna bullar eftersom nästan alla förutom 2 ska fara till södra Holland på en festival som heter Pinkpop. Såå, lugna bullar, ja.

Igår så kom Jesse över för en film, så vi såg Scary Movie 2. Dagen före igår så var det Jan som var här och då såg vi 1.an. Så ikväll kanske det blir 3.an (?) beror på om Bauke laddar ner den. Jag tycker bara att 1.an och 2.an är bra. Dom andra blir bara "för mycket".

Jag har inte så mycket att skriva, har som inte hänt nått. Så jag skriver mer sen ifall något intressant dyker upp :)
Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback