Livet är en fest

Idag gör man inte så mycket, ligger bara här i sängen och Matilda ligger i sin säng bredvid, eller en meter ifrån och läser en bok. Jag börjar bli förkyld, Matilda också. Det är Baukes fel för han blev förkyld först! Jaja, man överlever väl. Hur som haver så vet jag inte vad man skulle ha gjort idag, vädret är ju inte det bästa, jag hoppas det blir soligt och varmt snart så man kan jobba lite på solbrännan. I Måndags var jag och Matilda i Leeuwarden och hon shoppade lite, jag kan inte för jag äger inga pengar, men jag hoppas på att få jobba lite mer. Till helgen så är det Tuinfeest, det ska bli kul, jag längtar, jag tror alla längtar ;) Bah.. jag har inte så mycket att skriva, det finns mycket att berätta men jag orkar typ inte... eller egentligen så finns det inte så mycket att berätta kom jag på nu.. Får skriva mer när det har hänt nått. Dagen kommer nog bara att fortsätta som den gör nu, sitta och lata sig, men det är väl skönt ibland :)

bah, meningslöst.
kyss


fr. v... - ? - ? - Bauke - Jag - Barth - Femke - ? -
Dom 2 första är några kompisar till Femke och den sista tror jag också är en vän. Har ingen aning.

Kommentarer
Postat av: Femke

Anne Woltsje - Bianca - Bauks - You - Barth - Me - A dude who's ruining all the picutres ;)



2009-05-08 @ 17:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback