Kvart över 9

steg jag upp, har inte kunnat sova nått i natt för det har blixtrat och dundrat hela natten, och då menar jag HELA natten, just som jag var på väg och somna så small det till och hela huser började skaka, fyfan vad rädd jag blev, jag hörde myggor, jag låg och tänkte på att det brann utomhus och jag tänkte på Sverige, nä alltså, det var omöjligt att sova. Så imorse vaknade jag,. trött som bara den men jag tänkte att om jag somnar om nu igen så vaknar jag väl vid 12 och så är jag trött hela dagen så det är lika bra att kliva upp nu och gå och lägga sig tidigt ikväll..
Hur som helst så var det några dagar sen jag uppdaterade min blogg. Helgen som var så hände det inte så mycket, vi alla for till Jesse på Lördagen och såg en film och så, det var ett stort tält uppsatt i Makkum men vi orkade inte fara dit, alla var så trötta så det blev tidig hemgång. Söndag och Måndag var det superväder. Jag satt ute med Femke och solade och pratade och glömde totalt bort allt omkring förren Bauke kom och sa att vi höll på att bränna oss. Jag tyckte inte att jag sg någon skillnad, jag kände mig lika blek som vanligt, tills jag kom in. Fy bubblan. Såg ut som en tomat på framsidan och helt vit på baksidan och på brösten där BH,n har varit. Haha, det ser helt sjukt ut, så igår skulle jag försöka sola mig på ryggen, men jag "orkade" inte ligga ute lika länge för det var varmt som bara den! Men jag lyckades få lite färg på baksidan också. Så nu har jag blivit brun, tycker då jag i alla fall och mer ska det väl bli innan jag kommer hem, jag hoppas det är mer fina dagar, ja, det tror jag nog.

Hur som helst så kommer jag hem snart, väldigt snart. dvs att jag kommer till Sverige om 17 dagar. Jag flyger till Danmark där Matilda hämtar mig för hon är i Skåne, sen så dagen efter så börjar vi vår bilresa upp mot norra Sverige. Jag tror det är därför jag inte kan sova riktigt bra om nätterna, jag har ångest och jag vet inte över vad, jag mår bara inte bra, eller jo men jag tänker för mycket och det gör mig ledsen och trött, jag vet inte vad som väntar mig när jag kommer hem, jag har ingen aning. Jag är typ rädd...

Jag älskar dig mest av allt i världen och jag vet inte vad jag skulle göra utan dig. Du är mitt allt! <3

På midsommar så kommer jag att få träffa Emmy och Daniel, det var väldigt längesen. Så den helgen så kommer jag att "använda mina möjligheter" att gå på Systemet. Kul.

Nä nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, ska klä på mig, sitter här i morgonrocken, sen så vet jag inte vad jag ska göra. Jag hoppas ni har en bra dag och det ska bli kul att få träffa alla igen! Vi ses snart.

Min bäbis. Kyss


Kommentarer
Postat av: Soledad

Åh, Madde, du är så vacker! Gud vad roligt att se dig ^^,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback