I AMsterdam.

Imorgon blir det en dag i Amsterdam, ska kolla på Redlight district och lita annat. Det ska bli kul, jag hoppas bara att det inte regnar som det gör idag, men man vet ju aldrig, det kan regna här men där kan det vara fint och tvärtom. Men jag hoppas på det bästa. Så lite kort blir det nog.

Idag händer det inte så mycket, har just sett en film för det regnar som sagt, så ikväll blir det nog bara att ta det lugnt också. Jag har inte så mycket att skriva, i helgen blir det kalas som jag nämnde i inlägget innan. Hoppas det inte regnar så mycket, fast det spelar nog ingen roll eftersom kalaset är innomhus, men det är ju alltid roligare med lite sol.

Nu ska jag träna lite mer Holländska, det här börjar ju gå bra, förstår en hel del :D

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback