Hoppsan.

Igår så hade vi planer att fara till stranden och sitta på en Terras och kolla på solnedgången vid 9, men vi blev sena och missade det för Bauke skulle göra nå skit så vi kom dit vid 10 typ. Allt var stängt vid stranden så  vi for på Beufort och satt där en sväng. Jag har inte råd att göra nått så jag var chaufför men det var roligt ändå :)
Sen for vi hem vid 12 tiden och la oss.
Imorse när jag vaknade så var jag trött som fan, solen lyste men det blåste som tusan så vi "vågade" inte gå ut. Jesse kom och hälsade på klockan 15. Drack kaffe och sen gick vi ut och satte oss och upptäckte att det var varmare än helvetet. Så vi ångrade oss att vi inte gick ut tidigare och satte oss, men men, så vi satt där och pratade, Femke kom och sällskapade lite så det var bara allmänt trevligt. Sen for Jesse hem och vi 3 for till Sneek och hämtade upp Tiny´s bror och skjutsade hem han. Sen när vi kom hem så gick vi upp på rummet och väntade på mat. Sen så åt vi typ halv 7 och nu sitter vi här.

Har just skickat mail till lite folk för i helgen ska jag ha mitt födelsedags "party". Så jag hoppas att det kommer lite folk så vi kan ha trevligt.  Det hade ju varit hur coolt som helst om mina svenska vänner skulle komma och joina, det är nog lite dyrt eftersom det blir ju boende och allt de där också, men det skulle ju vara roligt, "kom på mitt party i Holland". haha.. jaja.. Tänka sig.. att när jag kommer hem så är jag 20, jag kan gå på Bolaget då, kommer kännas helt sjukt.. fast å andra sidan så kan jag ju köpa vad jag vill här med Sverige är nått helt annat. Det ska bli kul :)

Nu funderar jag på att gå ut en sväng och fortsätta där vi avslutade allt, i solen. Så.. Hoppas ni har haft en bra dag!
kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback