Godnatt!

Klockan är nästan halv 11 och den lär väl vara över halv 11 när jag är klar. Idag har jag inte gjort så mycket, var ute och gick en liten sväng, det var meningen att jag skulle gå en lång sväng men det blåste som bara den, så jag vände och gick tillbaka, kollade vad katterna gjorde och pratade lite med Takki. Sen så gick jag in. Jag har just sett Scary Movie 3, Jesse kom hit och såg den också. Han for just hem. Innan det så fick jag ett roligt samtal. Farmor och Farfar ringde, först pratade jag med Pappa lite och sen med farmor och farfar, det var roligt att höra deras röst!

Jag vet inte vad jag ska göra imorgon, förmodligen ingenting. Jag hoppas på fint väder så jag kan sitta ute och sola lite, men det verkar aldrig sluta blåsa så jag tror inte att någon sol kommer titta fram.
Pratade lite med Daniel idag på MSN, det var roligt. Så idag har det varit lite Svenska-prat. Haha. Det är så sjukt, jag tänker (!) på Engelska och på kvällarna när jag ligger i sängen så tänker jag på Holländska (försöker) och då känner jag mig skitbra, precis som att jag kan allt!  Men i själva verket så är det väl förmodligen skitkasst.

Nä, nu ska jag göra mig redo för sängen.
Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback