Holland, dag 1.

Nu är  jag framme, det var en lång dag igår så det var skönt att komma "hem" och lägga sig och sova! Så nu är jag utvilad men jag är sjuk! Förkyld som ett svin. Sist jag var sjuk var när jag var i Holland. Det var ju typiskt att jag var sjuk när jag lämnade Holland och nu när jag kommer hit så är jag lika sjuk, eller förkyld. Det känns så jävla pinsamt att sitta och snora och hosta när nån pratar med mig. Så jag hoppas det går över fort!

Just nu är Bauke och dansar så här sitter vi och gör ingenting. Jag antar att Femke (lilla systern i familjen) pluggar och föräldrarna och den älsta systern Nynke sitter nog och tar det lugnt. Jag har ingen ork att göra något nu, vädret är inte så bra för den delen och så känner jag mig halvhänging. Så jag ska nog försöka krya på mig bara! Så ikväll blir det nog bara att se film eller nått.

Jag var tvungen att gå och snyta mig mitt i alltihop så jag gick iväg från datorn ett tag och kollade vad Femke gjorde. Pratade ett tag osv. Jag vet inte riktigt vad man ska prata om, jag är så blyg och det känns som att man bara pratar massa skit med folk man inte känner.. Typ.. "Vad är de häär för nått?", även fast man vet. Men det går förhoppningsvis över om ett tag. Dom är så snälla och trevliga så jag kan inte mer än bara le :)

Det är så fint här, igår var vi ju i Amsterdam tills klockan 10 ungefär innan vi for "hem" till Exmorra. Alltså... Baukes syster bor i en lägenhet, jättehögt uppe så ni kan ju bara gissa hur fint det var! Stå där på balkongen och kolla ut över Amsterdam när det var lite halvmörkt ute... hmm, me like! Alla hus är så fina!

Har inga bilder so far, för jag var ju så jävla dum och inte tog några bilder från den fina utsikten. Men det kommer bilder så fort jag blir frisk så jag kan gå ut och fota lite... och när det blir lite bättre väder såklart.

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback